總網頁瀏覽量

2009年11月20日 星期五

一家三口去飲 15.11.09

本來想寫標題為「晢晢的第一次飲宴」, 但突然醒起, 爸爸之前已經單拖帶過晢晢出席兩次飲宴咯, 只係媽媽冇到啫


<十個月大的晢晢第二次跟爸爸參加婚宴>


 


諗起果陣爸爸都好嘢, 一個男人單拖帶個BABY仔周圍去, 仲要果陣晢晢仲係食緊媽媽奶, 又冰袋, 又衫, 又片, 又座奶, 又呢又路仲要做定心理準備晢晢隨時會扭計要識隨機應變爸爸有呢個膽量, 真係佩服~!  


講返今次先, 我哋<幼兒樂園>放學後, 就齊齊飛的趕去觀塘浸信會參加Milky & 美遠o既婚禮~! 禮成之後爸爸媽媽食個Tea, 晢晢又takenap, 就齊齊到酒樓~! 


一到場, 爸爸好唔客氣咁拆咗人哋佈置用汽球畀晢晢玩...



同新人合照時, 晢晢竟然掛住玩波波!!



呢晚晢晢都玩得好開心, 好多人聊佢玩, 又同晢晢影相~! 是晚最搞笑係, 當人人舉杯講CHEERS, 晢晢又跟住舉起支奶奶同我哋掽杯講CHEERS, 之後又學人哋飲兩啖就放返好支奶奶喺面前~! (, 正經d食奶好唔好!?)


跟教會朋友的合照(留意到嗎?晢晢好似新娘咁換咗衫呀~!)



到同媽媽合照啦... 但冇張正經...



媽媽:「晢晢, 你條頸冇事嘛?



晢晢:「好眼瞓啊...



去飲有咁多好嘢食, 緊係要咩都畀D晢晢食下~! 不過是晚菜式如: 乳豬皮, 西芹, , 瑤柱, 節瓜, 珊瑚螃, … 晢晢統統都唔食成餐只食咗少少乳豬肉 + 數啖芬達嗮料~!


大概11點多, 我哋一家三口就離開打的回家lu~! 倦極o既晢晢已經開始攰到唔停口講嘢(唔知係咪個個小朋友都係咁呢? 一攰過龍就會係咁講講講), 一上到車就係咁講:「叔叔呢(指司機叔叔)? Driving…同一句講超過廿次以上好在車行咗一半就瞓咗咋


呢晚爸爸媽媽都攰到得返半條命, 沖完涼諗住瞓餐飽, 點知瞓到半夜爸爸D呼吸聲突然響過警鐘! 媽媽嬲嬲哋拎個枕頭蓋住爸爸個頭!!! ! 果然好隔音! 不過過咗一陣, 竟然完全冇晒聲, 媽媽幾錯手焗C咗爸爸呀! 嗱嗱聲拎開個枕頭睇吓爸爸有冇事~! 點知一拎開又響過!!! 媽媽嬲嬲地伸咗爸爸一腳, 第二朝同爸爸講返, 爸爸竟然完全唔知發生過呢D, 仲話:「唔怪得我好似瞓得唔好咁啦」作你個C, 而家邊個畀人嘈醒, 邊個瞓得唔好呀!!! ???


晢晢:「去飲好好玩呀? 不如去多幾次丫~!


媽媽:「咪啦, 去一次都好破費架, 我帶你去第二度玩好過啦~!



 

 


 


 


1 則留言:

  1. 話時話晢晢爸都好勁wor!一個男人帶bb去飲!勁呀!佩服!佩服!我相信曉詠爸一定無如斯膽量!
    仲有呀!你咪焗c老公呀!haa~~~~有時我老公都會有幾聲,嘈醒我,haa~~我會伸佢一腳,佢自然會打側身瞓!咁就無晒聲!haa~~~

    回覆刪除