總網頁瀏覽量

2009年11月4日 星期三

重陽假期黃金遊

上星期一係重陽節假期, 本來爸爸見天氣咁好都好有興致, 一時話帶晢晢坐叮叮(電車), 一時又話去「挪亞方舟」, 轉頭又話香港一日遊點知一家三口食完晏仔就懶洋洋, 齊齊瞓咗個靚覺到3點多先扎醒~! 見時間唔早, 媽媽就提議近近地去黃金海岸打個轉relax~!  


撘撘下車爸爸無啦啦拎支珍寶豬出嚟, 爸爸仲妄想同晢晢講條件:「嗱, 三聲架咋, 數完三聲要畀返爸爸架~!媽媽心諗: 平時汽水薯片時時有得食就話有價講, 珍寶豬咁耐先食一次晢晢點會聽你講丫~! 結果當然晢晢大獲全勝~!




咁靚o既景, 趁天未黑快快影返幾張靚相先~!




同晢晢影相時我哋叫晢晢smile, 後面個外籍妹妹聽見就拮個頭出嚟齊齊smile, 好得意~!


晢晢:「Hey girl~ nice to meet you~!



我哋叫晢晢say "U", 晢晢就變咗隻賴cute既豬仔~!



行咗一陣個天就開始黑, 就去咗一間食餐廳食pizza, 味道唔錯~! 不過後來問返朋友, 原來呢間餐廰最好食o既係羊肉pizza, 但媽媽點咗最普通o既「至尊」, 錯晒…!


食完飯, 兜多個圈, 順道買件手信(包包超人)就返屋企lu~!


爸爸問:「晢晢, 包包超人呀, 鍾唔鐘意呀?


晢晢話:「鍾意~!


畀錢後


爸爸:「晢晢, 拎住隻包包超人啦~!


晢晢話:「唔愛呀


媽媽: 「又玩嘢!?


晢晢: (我睇你唔到我睇你唔到…)


可憐的包包超人, 本想同你影張相時已經連C骸都唔見... 陰公...


 


 


2 則留言:

  1. 懶洋洋咁就去左黃金海岸!我們要就好多野先去到架!><
    不過見D相真係影得好靚呀!
     
    [版主回覆11/09/2009 22:05:00]呢個算唔算住大西北唯一好處呢~~?

    回覆刪除
  2. 叫晢晢講多D "U"~~佢果兩張相好得意!
    [版主回覆11/09/2009 22:06:00]而家我哋唔叫晢晢都識自己U, 佢好似知咁個樣係好搞笑咁~!

    回覆刪除