總網頁瀏覽量

2009年11月16日 星期一

晢晢的新朋友

喺屋企媽媽一向好少打開大門, 不過自從知道有位20個月大o既小妹妹久不久都會到隔離屋婆婆家開餐時, 媽媽為咗畀晢晢認識新朋友, 就開始晚晚都打開大門, 等候機會邀請妹妹來我哋晢晢家玩~! 好在機會好快就來臨~~~ 

 


開咗門幾日, 終於吸引到呢位妹妹注意啦~! 當妹妹經過我家門口, 就隔住鐵閘大叫「哥哥呀~哥哥呀~(OH… 佢叫緊我哋晢晢B~! 晢晢已經大個仔, 係哥哥啦~~ )媽媽見狀緊係唔會錯過機會, 拿拿聲開門邀請妹妹入嚟玩啦~!

 


一向鍾意BB o既晢晢, 見有妹妹到訪顯得好興奮~! 即刻拎咗幾本書同玩具招呼妹妹, 又讀書畀妹妹聽~ (~! 晢晢似乎喺度展示實力~!

) 不過妹妹第一次入屋, 顯得有點拘謹, 但又不至於抗拒~~ 呢晚玩咗數分鐘妹妹就要返去婆婆家食飯咯~!


 自從呢日之後, 晢晢每晚到屋企門口就會問:「嵐嵐妹妹呢? 食飯呀?

媽媽話:「係呀, 嵐嵐妹妹食飯呀」, 晢晢就無奈地跟媽媽返入屋
 


如是者過咗幾日, 妹妹又經過我哋家門, 一見到晢晢就同佢工人姐姐講:「姐姐, 開門呀, 同哥哥玩呀!

(的語言能力!)… 媽媽見妹妹咁熱情, 當然唔會放過佢啦~!
 


晢晢見到媽媽開閘, 即急不及待伸手拖妹妹隻手入屋, 讓出佢至愛o既單車畀妹妹踩, 又趁人哋唔覺意摸妹妹塊面呵人~~ 好搞笑~!

 


而妹妹今次已經唔再怕生保, 好多嘢講~ 又開始踏出多幾步去玩具架拎玩具玩, 仲不停喺晢晢架單車仔上上落落, 玩到唔捨得走~! 不過佢個工人姐姐話妹妹要趕住返媽咪屋企, 所以一定要走, 妹妹就十萬個唔願意咁畀姐姐夾走~!


 


當媽媽關上鐵閘一刻, 兩個小朋友都好唔捨得對方, 隔住度閘伸手捉對方隻手, 一個係咁叫「妹妹妹妹, 另一個就不斷叫「哥哥哥哥, 互相bye bye咗成幾分鐘, 姐姐好不容易拖妹妹到lift, 唔駛幾秒又跑返轉頭同晢晢講bye bye 哥哥」, 然後又重複以上動作場面非常「難捨難離」

,
笑到我哋肚痛~!
 


媽媽同妹妹個姐姐講, 下次要預多5分鐘佢哋SAY BYE BYE~!  

 


3 則留言:

  1. 相呢?! 無理由唔影相架? 見下晢晢個新朋友仔都好丫~~
    [版主回覆11/17/2009 21:28:00]真係冇影到呀, 因為未得妹妹父母同意唔敢影呀~! 佢係姐姐帶過嚟架咋~!

    回覆刪除
  2. 晢晢好得体咁招呼人窝...我都好想隔离屋有个朋友仔同ANNA玩呀?
    [版主回覆11/17/2009 21:30:00]你搬嚟大西北做我哋鄰居, 晢晢日日同Anna玩又點話~!

    回覆刪除
  3. HA~~~晢晢的新朋友!我們曉詠最近又係成日同隔離屋個BB玩,成日經過人地門口又話要去BB度!
    晢晢和妹妹那種難捨難離真係好好笑WOR!咁即係叫你快D生番個妹妹呀!晢晢想有個妹妹一齊玩呀!^^
    星期六的短聚是否如期舉行?去你處?

    回覆刪除