總網頁瀏覽量

2009年11月9日 星期一

腰骨痛 – 不痛了~!

媽媽幾歲時因為跌親冇好好去醫(因為唔敢講畀大人知), 到大概十多歲時就開始痛症發作! 一痛就十年 


雖然果種痛未至於令媽媽行動不便, 但都令媽媽好困擾, 因為無論坐, , 任何姿勢都會「冤」住你, 唔會有一刻唔痛(分別只係大痛同小痛)! 而且d痛係一直由腰錐痛到腳底, 平日返工放工行幾步當然冇問題, 但行完一日街或者揍完一日仔, 腳底就會痛到唔願意再踏上地, 而腰錐又會痛到梗晒, 甚至痛到失眠! 通常要捽返三幾日按摩膏先會減輕D日子, 轉眼就十年, 「腰骨痛」就好似成為咗生命o既一部份, 漸漸都冇再掛喺口邊 


最初睇骨科, 照過磁力共振, 診斷為第三與第四之間軟骨退化(十多歲退化), 之後安排物理治療同食止痛藥, 媽媽覺得冇乜幫助之後媽媽再四處搜尋醫治方法跌打, 推拿, 針炙總之人哋話好就去試, 不過時間同錢都花咗, 效果都係一般! 不久, 媽媽就放棄了 


直到上個星期一, 媽媽經朋友介紹下到一個中醫度就診, 醫師問完症就話:「你跟本唔係腰有事, 係盤骨出咗問題」, 然後就拎咗幅圖出嚟解釋, 大概係話媽媽盤骨有少許移位, 之後再瞓上床檢查確定, 最後將媽媽隻腳一拉, lock」一聲(係好大聲! 連爸爸都嚇一跳!), 醫師叫媽媽落地感受下! 真係冇痛啦!! 原來腰骨唔痛係咁架!!! 媽媽好耐都試過啦!!! 感覺有如重生!!! 雖然未係百分百, 但起碼有九成! 媽媽都明白, 始終舊骨咩咗壓住神經十年, 唔會一下子完全唔痛, 不過而家果種痛只係好輕微, 而且你會覺得有希望好返果隻!  


之後醫師再幫媽媽把脈, 開咗幾劑藥粉叫媽媽返去飲~! 飲咗兩日, 已經感覺好好多! 上星期四再返去檢查, 醫師話個關節仍然喺正確位置, 進展良好~! 但仍要keep住飲藥, 因為媽媽有點「氣虛」~! 下星期再覆診~!  


嚟緊媽媽都要戒口, 包括菌類, 茄子, 南瓜等(好在大部份都係媽媽唔鍾意食o既啫), 又要避免做彎腰, o既動作, 仲要做多d運動(eg: 游水)強化肌肉有助鞏固關節 


咁難得可以「重生」, 媽媽一定會聽話o~!!!


 


 


7 則留言:

  1. 恭喜曬! 都感覺到你鬆左一口氣咁!
    [版主回覆11/09/2009 22:47:00]係呀~! 有時我都會痛到冇晒心機, 尤其痛住仲見到一屋家務未做時, 更會情緒低落... 人哋唔知, 仲以為我仲乜成日愁眉苦臉...
    而家真係好返好多, 希望keep到啦, 因為醫師話我肌肉唔夠, 所以都有可能移返咩架~! (要快d做運動先得喇~!)
     

    回覆刪除
  2. 咁同晢晢一齊做運動, 唱下歌仔跳下舞~~大家一齊開心, 又健康!

    回覆刪除
  3. 你个医师好猛料窝,睇唔睇腰部架~~介绍比我个妹呀
    [版主回覆11/10/2009 13:29:00]我咪睇腰 lor, 不過最後個醫師診斷係盤骨問題之嘛~! (等候期間我見d病人手痛又有, 腳痛又有, 背痛都有...), 我scan張card片去你email度啦~!

    回覆刪除
  4. 嘩!個醫師好勁WOR!好明白你那種重生的意思,HAA~~~~
    一身鬆晒就好咯,咁就記住做多D運動啦!
     

    回覆刪除
  5. 恭喜!我都有這個啪問題,可否e-mail 醫師資料給我,謝謝!
     
    [版主回覆12/05/2009 12:40:00]我喺你個留言板留咗個醫師 o既資料畀你, 希望幫到你啦~!
    祝你早日康復~!

    回覆刪除
  6. 你好~~ 我想要你個醫師資料ar~~ 可唔可以比我ar=) 唔該哂你
    [版主回覆12/07/2009 14:44:00]SEND 咗去你個留言版喇~! 希望幫到你啦~!

    回覆刪除
  7. hi,
    可否給我有關醫師的資料呢!
    我想睇條腰及盤骨呀! 謝謝!
     
     
    [版主回覆09/02/2011 01:02:00]  李氏綜合醫療院
    中醫師: 李民
    地址: 葵芳盛芳街7號葵芳商業中心801室
    電話: 2423 8889 (必須預約)

    回覆刪除