總網頁瀏覽量

2009年6月13日 星期六

走了半個地球

今日long week, 要返工, 我如常8點10分出門口趕搭唯一一班o既穿巴出荃灣, 點知落到樓, 架穿巴竟然準備開車!  我就9秒9跑去追... 司機叔叔非常好人, 佢示意我唔駛跑, 叫我喺路口等佢~! 咁我就大安指意等佢駛埋我度, 而我就趁呢個短空檔望"真"係咪荃灣車~~ 我上到車就再三感激司機停車之恩~~~


 


當架車一路開都冇為意, 但行行吓! 點解我喺三號幹線架!!!???


 


係果一刻, 我先知我搭.錯.車.!! on the way 中港城!!!


 


其實沿途都有站, 但一路都唔見有MTR, 最"熟悉"只有上海街呢個街名, 但都係唔知喺邊!? 咁唯有捱到總站先落車啦落果陣係8:50am…


 


平時如果我遇到搭錯車或者盪失路, 我一定會call佳佳或者朋友求救... 但今日佳佳仲喺福建!! 電話.... 我尋日漏咗喺公司... 真係由頭黑到落尾... 


 


落車時都唔係好肯定d, 但就不停同自己講: 有幾難啫? 我一定行到出去o既~! 又安慰自己: 佳佳唔喺度我自己都搞得掂o既! 冇電話~冇地圖~我一樣可以搞得掂!


 


結果, 我行到marco polo prince 已認到d, 之後由TST搭MTR到葵芳, 再轉的士返公司, 9:40am, 都唔係遲咗好多啫~! 不過車費就花咗$60!!


同事問我做乜咁遲, 我只好苦笑話我"走咗半個地球先返到嚟", 同事對我o既今朝o既表現到感到好驚訝...


唉... 我真係論盡得好過份~! 尋日漏電話! 今朝就搭錯車! 鑊鑊新鮮鑊鑊!! 但我會原諒我自己! 呢個先係我吖嘛~~!


 


沒有留言:

張貼留言