總網頁瀏覽量

2009年6月21日 星期日

十指痛歸心

今日完咗聚會上咗光明頂練歌, 晢晢就喺露台玩, 到練完歌我就去搵晢晢, 冇耐我就眼白白睇住希希大力推天台屋個玻璃門, 剛剛晢晢放隻手喺門隙 --- 夾實咗果一刻晢晢當然大喊尖叫, 而我都心痛到想喊檢查過後, 晢晢隻左手無名指夾出一條紅痕, 腫起咗少少, 不過好彩仲郁到, 之後小曾曾畀咗小半粒能得利仲止埋喊咁先冇咁驚


 


事後Esther(希希媽)好緊張晢晢情況, 搞到我都唔好意思其實我知希希係冇心o, 我都怕希希以為我哋會怪佢, 所以我嗱嗱聲去同希希講: 晢晢郁到冇事呀, 唔駛太擔心喇~! 不過都有少少痛架, 所以你下次要小心睇住, 有小朋友行過就唔好大力閂門啦~! 之後希希好乖咁出去搵晢晢話要睇下晢晢點wor… 小朋友, 其實好純真~!


 


晢晢, 今次幸得天父保守你隻手指仔冇咩大礙, 不過下次你都要醒目唔好亂放手喺門隙啦!


1 則留言:

  1. 睇到我都心跳加速呀...好彩无事0者...EE呵番~~

    回覆刪除