總網頁瀏覽量

2009年6月2日 星期二

奶媽收山了

由第一日開始餵人奶已定下兩歲目標, 但由於不斷跌奶, 晢晢跟本唔夠食, 再加上揍仔實在好攰, 目標就改為歲半...

近來時常都喺人生交叉點爭扎! 明明好攰, 都撻咗上床, 但總係覺得差幾日就歲半都唔捱埋落去好唔抵, 又彈返起身泵奶...

直到5月27日, 因為老公工作要開通宵, 加上晢晢呢晚特別夜瞓... 冇心情, 加上攰, 我冇泵就瞓, 直到第二朝, 又因為一個人揍仔, 冇時間...夜晚, 爸爸返到嚟一齊游水, 之後我又好攰, 再一次冇泵...

到星期五, 可能因為食得太多(出咗去食菜飯), 開始有d谷唔舒服, 就去咗泵咗3oz出嚟, 直到今日, 我都冇泵, 3日喇, 冇乜谷既感覺, 我諗完了晢晢, 我諗你要跟媽媽奶say goodbye~! 最後一次食媽媽奶係2009530日早上(3oz雪奶)

真係好唔捨得! 雖然我一直只係一個全泵奶媽, 但果種無可取締o既關係真係冇嘢可以代替到! 而且呢d嘢一收, 就返唔到轉頭...

好遺憾差幾日就到歲半目標媽媽都唔捱埋佢, 但另一方面又好proud of 自己可以餵到人奶咁耐, 尤其作為一個全泵... 呢份毅力除咗源自母愛就再冇其他理由... 

晢晢, 媽媽完成唔到目標心裡面真係有點難過... 不過你放心, 媽媽停奶後唔會偷懶! 媽媽會用多出o既時間, 為您做更多!

2 則留言:

  1. 你已经好叻喇...目标系要黎调整架嘛...顺应自然会开心D~~~
    多事讲多句:书都系咁讲,不要太紧张子女,你的生命还有很多其他野的...
    [版主回覆07/01/2009 18:20:00]我鍾意你呢句"目标系要黎调整"~~ 哈哈~! 諗落又係o既, 可必咁執著~~~ 不過太緊張個仔呢... 我唔緊個仔就好似冇咩緊咁wor...   

    回覆刪除
  2. 1.你系咪双子座架?
    2.緊張--我既意思系指对件事(养育)既态度,无须太紧张,可以放轻松点...否则将会有太多机会,太多事情让你哭了~~
    [版主回覆07/01/2009 19:41:00]1. 雙子座~!? 你問過啦, 唔係呀~! 你話如果你係星座小王子就會話我畀咩咩星影響到丫嘛~~
    2. 明呀, 其實我開頭只想好好把握呢3年, 正所謂3歲定80, 呢3年處理得好咁自己將來好教d啫~! 不過慢慢... 或者... 不知不覺間變得過份緊張, 教會d朋友有時都會咁話我~~ 不過佢哋又話"咁先係我wor"~!

    回覆刪除