總網頁瀏覽量

2009年6月22日 星期一

What Colour?

今日媽媽因為扭親腳下午請咗sick leave, 睇完跌打就約婆婆同晢晢一齊去食個tea, 食食下晢晢突然指住d 嘢講"What colour?", 我問婆婆同工人姐姐係咪佢哋教佢講, 佢哋都話冇教過, 係晢晢突然今日成日自己講"What colour?"

晢晢話: 你哋平時都考得我多(我哋成日問佢What colour is it?"), 而家仲唔到我考返你!? 嘻嘻~!

媽媽話: 好啦, 以後你教返媽咪啦~! 你問我"what colour is it?"時, 媽媽會好似你咁答返你blue, red, green, orange, pink, yellow, purple...



沒有留言:

張貼留言