總網頁瀏覽量

2009年6月30日 星期二

"唔愛呢隻呀"

平日晢晢喺婆婆屋企都冇咩好做, 閒時工人姐姐就會播下碟畀晢晢睇, 今日下晝上婆婆度食lunch, 工人姐姐如常播碟畀晢晢睇, 畫面只去到WARNING果板, 但晢晢已經喊晒口講"唔愛呢隻呀!"... 原來晢晢已經極度厭倦Your Baby Can Read, 見到WARNING已經好反感... 又係o既, 晢晢已經睇到連最尾個查詢同每隻碟睇幾多個月都識背, 有乜法子唔悶到反眼丫~~~


之後我就問晢晢: "咁邊隻呀?"


晢晢答我: ABC呀


我再問: 係咪World family呀! (World family有隻ABC SONG嘛)


晢晢再一次喊晒口: 唔呀! ABC呀!


我真係R晒頭, 但工人姐姐竟然明白晢晢要邊隻碟~! 之後就播咗一隻不知明o既英文碟, 第一隻歌就係THE ABC SONG... 晢晢見播緊心水碟即刻心情靚晒, 仲喺梳化霸個靚位跟住電視一齊唱...


晢晢真係大個咗好多, 原來佢喺不知不覺間已懂得表達自己o既感受! 係o既, 套Your baby can read 大大話話都睇咗成年, 日日播, 而且連flap card都征服埋(都認讀到9成lu), 都係時候功成身退喇~! 好啦, 媽媽唔再迫你睇----- 住啦~! 哈哈~!  


3 則留言:

  1. YBCR个课程ANNA都睇完好一阵子喇.爸爸决定开始学中文,所以我地呢个星期开始咗睇弟子规同听唐诗呀~~
    [版主回覆07/01/2009 18:57:00]弟子规同听唐诗??? DVD定書嚟架?? 邊樹買?? Anna鍾意嗎?? 我間唔時都會教晢晢中文(flash card), 都認到少少, 大概十幾個, 不過好易搞亂晒D字, 冇英文生字讀得咁肯定...

    回覆刪除
  2. 弟子规系DVD,唐诗就CD
    见KINDER U都系用弟子规教中文(兼德育),所以爸爸就买咗囖..如果你有留意,仲有三字经架~~呢D"教材"其实是讲故事,从中学中文...我都想揾类似中文版的YBCR...再研究吓先...
    [版主回覆07/01/2009 19:46:00]其實喺YBCR學埋咁多生字, 你有冇打算教埋英文句子~!?
    如果有類似中文版YBCR就好啊, 慳水慳力教中文~~~
    弟子規, 去三聯睇吓先~~

    回覆刪除
  3. 问咗老公,原来系GC系列,see below:
    http://www.gc.hk/index_product_view.php?did=69661&didpath=/11879/69661&page=1&imgid=520271

    回覆刪除