總網頁瀏覽量

2009年6月30日 星期二

掉我個仔落街

呢幾日心裡面都不斷出現一個畫面, 就係我個仔畀人掉落街! 心裡好不安... 有時會連手都震埋...


事源喺上星期日, 完咗聚會後各人都紛紛步出教會, 就喺門口位我見到我哋教會一位年輕人抱住晢晢翼下, 然後將晢晢成個身放出欄杆外! 作勢掉晢晢落樓!!! 我哋教會喺1樓, 即係話欄杆以外就起碼有一層樓咁高! 我睇見好驚好驚! 但未嚟得切開聲就見到果位年輕人o既爸爸輕描淡寫話咗佢一兩句似乎唔相關o既說話, 我就唔好意思再開聲... 之後我哋就去食lunch, 我就忘記咗呢件事...


到當晚我哋去完科學館返到屋企, 我醒起呢件事就同老公講, 原來佢都睇到! 我問佢點解唔出聲? 佢冇答我! 然後我再話點解個年輕人個爸爸可以當成小事咁嘻嘻哈哈帶過就算!? 老公只答一句"係lor"... 就冇再講咩...


自此, 我一呢埋眼就會諗起呢件事, 好驚! 好驚! 我覺得好似個個都覺得好小事咁! 無論個年輕人個爸爸甚至連我個仔個爸爸都係咁!! 咁容乜易有下一次!!!?? 我好擔心我保護唔到我個仔!!! 我好怕有任何悲劇!!!


今晚, 老公仲開緊OT, 夜欄人靜, 我一個人食食下飯又諗起呢件事, 我忍唔住喊咗出嚟, 之後我再忍唔住打畀師母同佢返講呢件事! 師母即刻好緊張問我喺邊個做! 期間佢仔仔聽到我哋講緊呢件事都係旁邊講搭咀"係呀! 我都見到, 真係好危險!", 原來仲有其他人見到! 即係我冇睇錯啦!!! 咁點解個個都當成小事!? 冇人出聲!?


師母問我點解我唔即時話果位年青人! 我承應我處理得唔好, 因為我見佢爸爸有即時開聲, 所以我就冇講嘢, 但我估唔到佢爸爸竟然用咁輕挑o既態度處理! 喺果一刻我諗, 如果我開聲鬧果位年輕人就好似好唔尊重佢爸爸咁, 所以即使我心裡好激動, 我都冇開口話佢...


剛才師母話我都有唔啱! 我係唔可以唔出聲! 因為我開聲唔代表你要教人哋個仔, 而係保護自己個仔!!!


係! 我有錯! 晢晢, 對唔住! 我唔識得保護你! 好彩呢次有天父保守! 媽媽已經受到教訓, 下次再有人有意圖對你做危險動作!!! 媽媽一定鬧到佢狗血淋頭!!!


 


 


 


1 則留言:

  1. 乜咁惊呀...令我想起MJ添....
    系呀,如果有人蝦你个仔,要保护同阻止呀!因为呢个世界有好多父母系唔识教仔架...
    [版主回覆07/01/2009 18:53:00]真係好過份呀! 尋晚半夜3點幾我捉住我老公都講咗一次! 我叫佢作為爸爸, 要喺適當o既時候有應有o既火, 表明立場! 去保護自己個仔! 同時我哋都要好好教育晢晢!
    我到現時都仲係一呢埋眼就諗起呢件事! 我諗緊下星期日返教會好唔好同果個年輕人o既父母講... 我怕我唔講, 又會有下一次... 好擔心...

    回覆刪除