總網頁瀏覽量

2009年6月1日 星期一

香港動植物公園

星期六呢日帶咗晢晢去香港公園到動植物公園,. 因為之前果晚我失眠, 所以狀態勁差, 好想暈呢日我要返工, 1pm時明明上咗shuttle, 但上咗車先發現冇帶電話, 唯有折返… 上到office因為見暈, 所以伏喺枱再休息咗半個鐘先再撘車走... 


我先到TST同爸爸&晢晢會合, 爸爸話今日晢晢食粥時勁扭計餵唔到, 我就分咗我D拉面畀佢食, 都食咗唔少啊~~ 醫好肚就齊齊撘船過海~~


到咗中環, 晢晢竟然扭眼訓, 咁唯有去IFC求奇搵間cafe坐下, 晢晢冇耐已經變豬, 我都順手差差電(都未暈夠), 坐咗中概半個鐘, 見時間都唔早(4點幾), 就抱走晢晢, 果一刻先晢晢先醒


我哋搭的士去到香港公園, 同晢晢行咗一陣我哋同佢玩咗幾個公園同沙池之後就行咗好遠o既路去動植物公園, 晢晢見到d動物都好好奇, 叫佢point, woo woo都好肯跟住做, 放佢喺地行又好似隻甩繩馬騮咁標咗去, 全程都好興奮不過臨走時佢畀d bird bird叫聲嚇親


爸爸成個秤起晢晢, 不過晢晢又冇乜嘢wor~~


晢晢真係有留心睇d動物架~!


晢晢第一次見咁大隻bird bird, 佢開頭真係驚到呆一呆~! 好搞笑~!



 


呢隻bird bird仲"發發"聲飛來飛去, 我都唔係好敢行到太近, 但爸爸似乎要鍛鍊晢晢個胆wor~~


之後我哋就搭的士去金鐘, 求奇食mc donald, 只因只得呢間有bb期間晢晢竟然識講: mu mum我食呀, 我食呀!... 我都係第一次聽~!


沒有留言:

張貼留言