總網頁瀏覽量

2009年6月28日 星期日

科學館一遊

今朝完咗教會聚會, 食完lunch, 爸爸見仲早就話: 咁大雨, 可以帶亞仔去邊度畀佢行下呢? 我心諗你最多咪話行APM/德福果d... 點知佢突然話去科學館! 難得今日又落雨, 又拎住大大個奶粉袋, 又揹住個電結他都咁有亞仔心, 就算我已經攰到C都好少理! 一於奉陪~!


今日科學館仲多咗個糖果嘉年華, 都幾得意架~! 我哋喺果度畀晢晢做咗個嗅覺同味覺關係o既實驗~~~ 本身個實驗係鍊住個鼻o趙粒糖, 5下後再放開手, 你會feel到鍊住個鼻時粒糖係冇味, 但一放開手就會感到d甜味~! 我哋同晢晢玩我都唔知佢feel唔feel到個分別, 但係佢就覺得鍊住個鼻時好得意, 仲自己鍊埋一份~~


美中不足今日冇帶相機, 不過都仲有段片睇下~~~







1 則留言:

  1. 你到我个BLOG探过我吖嘛,所以咪见到晢晢张靓仔相囖~~
    [版主回覆06/30/2009 16:14:00]係呀~! 我係你粉絲嚟架, 因為Anna好叻女, 想跟你學吓嘢嘛~~

    回覆刪除