總網頁瀏覽量

2010年1月18日 星期一

曉詠妹妹到訪 16.01.10

晢晢自從跟曉詠上次見過面後, 就時時掛住對方, 一個成日叫住「晢晢哥~晢晢哥, 一個就「曉詠妹妹~曉詠妹妹~, 叫到人哋心都煩埋 (講笑啫!)~! 為解佢哋相思之苦, 喺剛剛o既星期六, 媽媽就邀請咗曉詠+曉詠媽到我哋家小聚~!


我哋屋企出咗名「百冇」, 都冇咩招呼人, 所以媽媽喺某日lunch就特登走到超市買d手指餅同紅梅乾招呼曉詠, 本來想買埋烏冬, C9道行未夠高o既媽媽喺超市兜咗幾個圈都搵唔到!!之後又要趕到書局買曉詠份見面體, 又要趕搭shuttle返公司十萬九千個理由下最後厚住面皮請曉詠媽帶包即食BB + 兩包烏冬過嚟畀兩位小B開餐, 真係超級唔好意思… (嘻嘻我知曉詠媽唔介意o~!)


曉詠一到, 媽媽就大顯身手, 煮午餐畀兩位小B(其實只係用飯煲烚烏冬, 然後淋Do既汁上面就完成~!), 一向唔好烏冬o既晢晢, 見曉詠食得咁滋味都跟住食咗大半碗, 不過當食到有粟米, 紅蘿蔔同肉粒就好似筲箕咁隔晒出嚟! 曉詠媽終於見識到晢晢幾咁偏食~!  


曉詠上到嚟都見佢玩得好開心(晢晢冇虾佢果陣!), 好鍾意晢晢玩具架上o既玩具, 拎完一個又一個, 又同晢晢一齊擔凳仔, 排排坐~睇魚魚~! 好得意~!


其間我哋又帶咗兩位小B到公園玩, 有媽媽o既協助下, 曉詠終於可以初嘗sir一條又長又曲的滑梯的滋味! (曉詠媽唔敢一個人帶曉詠sir滑梯, 要上下都有人「旁」住先放心)… 從背面見曉詠飛快咁滑下, 頭髮又吹到樹起晒, 就感覺到佢好開心~~~ 晢晢當然唔執輸, 排隊要求一齊sir!


玩到兩位媽媽都散晒之後, 就帶返兩位小B返屋企休息, 呢個時候, 媽媽先記得影相!!! 真失策!!!


晢晢:「呢條魚魚C~!」曉詠:「吓, 又有魚魚C咗!?



晢晢:「畀我攬下啦~」曉詠:(一手推開) NO WAY!」晢晢:(扁晒咀)食檸檬添~!



睇見兩位小B一齊玩時, 深感成長中有個伴真好但當兩位小B爭嘢玩或者齊齊攪攪震時, 又會大歎「嘩~揍兩個點頂!?做媽媽真矛盾


呢日真係好多謝曉詠+曉詠媽到訪, 有空再嚟玩過啦~! (如果唔介意晢晢成日虾曉詠的話~!)


1 則留言:

  1. haa~~~我們不知玩得幾咁開心呀!曉詠咪又係日又叫住晢晢哥,夜又叫住晢晢哥!haa~~~~
    你又要返工仲走黎走去買野俾曉詠,真係多謝晒!我帶兩包烏冬過黎有幾閒!見到晢晢都食到大半碗,已經好開心!
    係呀!曉詠真係好鍾意玩你家的玩具,媽媽都覺得好鍾意呀!所以呢~~~睇下ee有無時間幫我們買那兩款木製玩具啦!還有那個十元店的木盆呢!(唔知點解我們間十元店係無呢d買)拜托你啦!(有時間先買呀!)
    買完我們又有籍口出黎再玩過!
    [版主回覆01/20/2010 22:44:00]木製玩具係淘返嚟架, 一套8件, 我聽日send條link畀你睇下啱唔啱啦, 我記得佢都好似有散賣架~!
    十蚊店個木盆當然冇問題啦~! 你要幾多個??
    係呀~! 買完我哋又可以見面啦~!

    回覆刪除