總網頁瀏覽量

2010年1月29日 星期五

倒水 + 黐貼遊戲

倒水遊戲


大部份小朋友都鍾意玩水, 晢晢都唔例外! 平時沖涼爸爸都會畀唔同容器畀晢晢玩, 不過媽媽都係覺得唔夠, 因為浸喺浴缸就算倒潟咗都唔多覺, 所以媽媽千辛萬苦走去買個豬頭托盤返嚟, 就係想畀晢晢坐喺枱凳玩水, 用以提高「倒潟水」意識~! 


前幾晚, 晢晢見到媽媽拎住個裝住不同大小o既玻璃容器叫:「晢晢, 不如玩水水咯~!先係奇怪, 繼而畀咗個好疑惑o既眼神, 好似問緊媽媽:「我真係可以玩!?媽媽就話:「唔駛懷疑喇, 係呀, 畀你玩架!晢晢就由心笑出嚟, 然後坐定定等「開檔」~! 


少少水 + 幾個容器, 只係倒來倒去, 就可以令晢晢樂足半天, 不過「倒潟水」意識就有待改進lu~! 之後見成個盤都係水, 就拎咗舊海綿教晢晢吸返盤上o既水同擠返落容器內, 之後再畀條紗巾佢學扭毛巾, 又係玩得不易樂乎~!



呢個遊戲可以訓練專注力, 手眼協調, 鍛鍊小肌肉, 又所費無幾~~ 推介~!


 

黐貼遊戲

仲有呢個黐貼遊戲都係好好玩, 先剪定d圖形(eg: 星形, 梯形, 三角形…), 再畀支水彩筆點膠水貼喺相應格仔入面, 晢晢玩得好認真架~! 完成後即刻拎畀姐姐睇:「幾靚~!以示獎勵, 媽媽拎咗去貼堂...一晚咁多~!(喺toilet門口)  


本來原意係用漿糊, 但買唔到, 唯有膠水頂住先~!



晢晢的作品



晢晢, 媽媽每日都要返工, 已經盡全力趕返屋企, 但能夠陪你o既時間真係好少,唯有諗多d遊戲同你玩, 令我哋每晚o既短聚都充實d... 希望媽媽為你預備o既小玩意, 你都會鍾意啦~!  


 


3 則留言:

  1. 你真係好有心思, 晢晢一定感受到呢份心意.
    我之前都有買擦膠食品 (eg 麵包, 蛋糕... ...)比卓卓玩, 跟住喺10元店買咗個夾比卓卓用嚟夾d擦膠食物, 我覺得都可以訓練到手眼協調喎!  (ps: 卓卓好鍾意喺麵包店夾包包ga!)
    [版主回覆02/01/2010 22:45:00]你真係好有心思, 晢晢一定感受到呢份心意>>> 係就好啦~!
    你咁放心畀卓卓夾包包, 佢一定做得好好喇~! 夾夾遊戲我係買D細細粒o既毛毛球+個奶樽夾畀晢晢玩, 不過晢晢好耐之前已經玩厭咗, 之後改用腳趾夾毛毛球, 再拎高隻腳放上枱面個兜... 佢似乎想訓練埋自己 「腳」眼協調! 哈哈~!

    回覆刪除
  2. 個盤好靚喎, 喺邊度買ga?
    [版主回覆02/01/2010 22:47:00]喺葵涌廣場買架, 只係10多元~! 同一款我喺大西北見過, 佢賣廿幾! 食水好深~!
     

    回覆刪除
  3. 唔係ga, 卓卓夾親麵包我都心驚胆跳ga.  有時要一隻手抱住卓卓, 一隻手幫佢攞住個盤, 佢一夾我就即刻將個盤攞近個麵包ga喇!
    講起夾夾, 我揾咗個夾夾好耐, 一心諗住買以前嗰d夾方糖ge夾, 但周圍都冇, 10元店都揾過, 學你所講, 時代唔同lu, 依家都冇人用方糖, 點會有方糖夾買喎!  見到你講毛毛球, 應該買眉毛夾咪得囉. 
    晢晢咁有創意, 識得用腳趾夾毛毛球.
     
    [版主回覆02/02/2010 21:56:00]我覺得眉毛夾唔係咁好呀, 我經驗係個夾個開口大過要夾嗰件物件先可以訓練到手握物件能力~! 用奶樽夾啦, 呢個年代易搵d~~  

    回覆刪除