總網頁瀏覽量

2010年1月26日 星期二

時代唔同咯~!

以前成日聽到上一輩o既人講:「時代唔同咯~!而家論到媽媽講喇


話說近來打算買d開學用品同玩意畀晢晢, 但媽媽遇到好大困難, 例如


黑皮鞋 以前總會有一兩間尊賣小童皮鞋o既鞋店於屋邨商場, 而家好似一定要幫襯DR. KXXG… (不過媽媽唔係咁易屈服o, 打算買NXXK / ADXXXS全黑波鞋就算…)


灰襪 晢晢間學校要一、三、五著灰襪, 二、四著白襪, 但媽媽行咗好幾間童裝都話冇淨灰色, 一係白色, 一係就灰色襪褲(晢晢係男仔, 點著襪褲?)… 走到千X, 又厭襪頭太鬆結果千辛萬苦於葵涌廣場買到3對所謂畀2-4歲著o既灰襪仔, 但返到去先發現又薄又大對, 相信都要買過回想媽媽細時, 一落街想買幾多打都有啦~!


漿糊明明而家返PLAYGROUP都仲有教小朋友用漿糊, 但媽媽大大話話都搵咗幾個星期, 上至大型書局, 下至大西北某大商場o既文具舖都話:「漿糊? wor, 漿糊就有!直到依家都買唔到


砌圖記得媽媽細時一屋都係果d有框, 每幅4-6o既砌圖, 當媽媽打算買份畀晢晢玩時, 竟然搵咗個幾月都搵唔到, 結果只係於誤打誤撞情況下, 喺某大書局遇到


托盤 話說媽媽只想買個類似快餐店用o既淨托盤畀晢晢玩倒水遊戲用, 但又係行咗幾個月搵唔到! 以為xx, JUXXO, X, PXXXKND一定有啦, 點知全部都只得好細size(大概A5), 而且花碌碌, 全部都唔啱心水!!! 最後媽媽無奈地買咗個粉紅色豬頭托盤, 只因比較大, 又比較平但始終唔係媽媽所想的


到底時代是在進步還是退步!? 定還是, 媽媽未夠資格做C9!?


                  


一想當年, 就會想起好多往事媽媽細時每晚都會一家人食飯, 一有雞做餸時, 婆婆一定會夾隻雞脾畀媽媽; 有一晚, 朱珍姨媽突然唔高興大叫:「次次都係得阿妹有雞脾食!, 然後就走咗去, 婆婆仲鬧朱珍亂發脾氣諗返, 其實媽媽當時都唔明點解只有媽媽先有得食, 只知道雞脾好好味, 從來冇諗過人地冇得食會唔高興呢d咁深o既問題不過自果次之後, 媽媽都唔敢再主動要求食雞脾lu…


又記得如果某一晚d餸唔啱胃口的話, 媽媽, 朱珍或朱精姨媽就會開雪櫃拎樽保x爾牛肉汁撈飯, 一人一大茶匙, 咁就可以撈到食碗飯, 好好味~~ 而家諗起都好想食


雖然全都係無聊事, 但呢d飯桌上的回憶, 晢晢呢一代就似乎唔係咁容易有lu… 因為而家除咗過時過節, 可以一家人坐低食飯o既機會真的近乎零


4 則留言:

  1. 黑鞋灰袜白袜,我以为我住旧区会易揾D,点知都系有困难..好彩昨日终于搞掂晒喇..
    [版主回覆01/28/2010 01:01:00]係lor, 真係好難搵!!!
    我打算呢個星期日先去買黑皮鞋(WEEKDAY真係抽唔到時間)... 希望買到啦...
    白鞋就隨緣, 買唔到我會畀晢晢著住對紅邊ADXXXS先, 我諗幼兒園唔會咁嚴掛~!?

    回覆刪除
  2. 保 x 爾牛肉汁撈飯--->我細細個又係成日撈飯架!一流!
    我昨日行書局,見到好多漿糊賣呀!好大SIZE的只是22元,好似曉詠那種6元!不如真係黎一轉上水,舊墟那邊想要咩都有呀!你頭先講那些灰襪...托盘真是應有盡有。我昨日仲買了好多款食物型擦膠添!9-10元一盒!曉詠勁開心係度玩!
    [版主回覆01/28/2010 01:02:00]哈哈~! 你講到好吸引, 搵日探你, 順手行下先~!

    回覆刪除
  3. 哎丫!! 如果我琴晚睇到你呢篇blog咪好囉!! 今日去葵涌一處開倉, 好多人"搶"返學鞋, 本來難得有對黑鞋係手...因為個size似岩一一依家著, 擔心佢返學果陣已經唔岩...所以放棄左....係米老鼠牌子, 一對只係$60, 買4對$200...超抵!!!早知要左佢, 可以送俾晢晢嘛! 我聽日返公司搵返開倉既資料俾你, 係葵涌mtr果邊...你睇下有無興趣抽時間去睇下! 不過今日既"奇景"真係嚇我一跳, 結果空手而回....因為無岩一一既size!! 希望過幾日係佢未close之前睇多次....
    [版主回覆01/28/2010 01:03:00]$60對!!!?? 4對$200!!! 好筍wor!!!

    回覆刪除
  4. 漿糊好似大眾有喎
    [版主回覆01/31/2010 17:38:00]我行葵芳果間冇呀 ... = . =

    回覆刪除