總網頁瀏覽量

2010年1月13日 星期三

晢晢有趣語錄 – 24 個月

終於講到mini-bus, shuttle-bus school-bus! 唔再係「year bus, mini, year bus, shuttle 


對魚魚的名字已十分熟識: Alligator, 扁扁, 懵懵, 黑魔利, 金魔利, 銀魔利, 米奇魚魚, 雞泡魚, moon, BB, snake…」每日叫唔停!  


晢晢非常眼利, 經常第一個發現C:「呀魚魚死咗呀, 好慘呀, 嗚嗚嗚(手放在雙眼下作狀喊), 撈丫~撈丫!媽媽:「唔撈住啦, 等爸爸返嚟先撈啦!」晢晢:「唔啦! 媽咪撈啦!(平時晢晢多數叫我媽媽, 但唔知點解每次要我撈魚都稱呼我做媽咪!?)  


有日晢無啦啦搬起張木凳仔唔知想去邊, 爸爸就問:「晢晢, 你搬張凳做咩呀?」晢晢:「我睇魚魚呀!(原來擔凳仔坐喺魚缸前睇魚魚~ 真識嘆~!) 


開始會扭抱, 行行下會攔途截劫, 攬實爸爸/媽媽雙腿叫「抱抱丫!, 每次我哋都會問佢點解, 初初佢會話:「好驚呀~ 好驚呀!爸爸就問:「你驚咩呀!?」晢晢:「好驚呀!爸爸:「你唔係驚呀! 攰呀嘛!」晢晢就會話:「好攰呀! 好攰呀!不過有時, 晢晢都會冇耐性答我哋點解, 試過「噲!一聲就掉頭跑咗去! (幾惡呀! 厭我哋煩呀!) 


做冬日, 我哋幾家人齊齊返到婆婆家做節, Yoyo表姐帶埋佢架單車仔到來, 晢晢見到就想坐, 之後當然唔夠表姐爭, 就嚎哭起上嚟, 媽媽抱起晢晢同佢講:「架單車係Yoyo!晢晢當堂收晒眼淚, :「吓, Yoyo既咩!?之後就冇再扭計落去, 超好笑! , 乜你咁明白事理o既咩!? 


某一晚, 晢晢要求媽媽拎THOMAS車仔畀佢, 媽媽要求SAY THANK YOU, 古惑的晢晢喺度玩嘢:Thank you… YOYO媽媽:「吓! THANK YOU 邊個??」然後晢晢又忍唔住笑話:THANK YOU… 婆婆!媽媽:「吓! 又玩嘢!?如是者THANK YOU晒所有屋企人, 笑到佢冇氣先THANK YOU 媽媽~! 


近來晢晢好鐘意照鏡, 有時著咗爸爸/媽媽o既鞋, 或者穿起新衫就會邊走到鏡前邊講「照鏡先~ 照鏡先~然後會話:「好靚呀」或者「好有型呀! 


晢晢開始多用佢o既嗅覺, cream, 食物, 飲品, 剛洗完o既衫(充滿潔衣液味)… 甚至書中物品等等都會閒一餐, 然後就話:「好香呀~!


相信返學後o既晢晢會講o既嘢會更多~! 加油!


 


2 則留言:

  1. 原來2歲ge小朋友真係會差唔多喎! 
    卓卓又係成日扭抱, 喺屋企又扭, 出街又扭, 攰c我. 
    又係好鍾意乜都攞嚟聞, 樣樣都話好香.  最近仲學識"甜", 連水都話"甜", 好搞笑 
    至於mini-bus, 卓卓識講呀, 不過一見到小巴型ge車就會叫mini-bus... ...
     
    [版主回覆01/19/2010 00:05:00]晢晢叫親我哋抱我哋都會採取拖字決! 會問佢點解, 又會叫佢自己行, 有時都拖到下架~! 我覺得晢晢未必次次都因為攰, 而係中意大人抱高d, 可以睇多d嘢~!

    回覆刪除
  2. 我都拖ga, 一陣又話前面有咩咩睇, 一陣又話同卓卓x快跑, 不過... ...都係要抱ge多

    回覆刪除