總網頁瀏覽量

2009年7月17日 星期五

<<三字經>>

唔經唔覺晢晢已經19個月大, 學英文o既進度算唔錯, 都係時候投放多D時間教中文~! 所以近來就打算買一d教材幫助晢晢認識中文~! 早前借咗隻<<三字經>>DVD畀晢晢試聽, 點知有以下有趣o既對話


 


媽媽: 晢晢, 睇電視咯~!


晢晢: ABC? (有問句語氣架)


媽媽: 唔係ABC, 係<<三字經>>


晢晢: , ABC? 


媽媽: 唔係~~  係三. . .


晢晢: 嗯! ABC 呀! (開始忟忟哋!)


媽媽: . . .


晢晢: A. B. C.!


媽媽: . . 經.


 


拗完一輪, 晢晢竟然講"三" B C 呀~!


 


哈哈~! 當堂笑C咗婆婆同工人姐姐~!  呢段對話令我諗起多年前o既YAMAHA廣告~!


 


到正式播放時, 可能因為晢晢從未接觸過呢d咁文奏奏o既中文碟, 所以佢有少少嚇到呆咗咁冇抗拒, 冇講嘢, 淨係得個"呆"字... 連叫佢都冇反應


 


所以, 都係算啦~! 唯有再物色下啱晢晢胃口o既教材啦~! 心目中想搵D易上口o既粵語兒歌DVD, 然後我再用D歌詞做字咭教晢晢生字! 呢招應該得!  各方好友推介吓有咩好碟啦~!


2 則留言:

  1. dvd我就無啦!我屋企也有cd童謠。
    你再播多幾次三字經,第一次可能呆,未接觸過,但可能之後會慣而喜歡呢!
    [版主回覆07/18/2009 21:50:00]之後都試過好幾次, 都係咁呆呀~!  
    我怕嚇壞佢, 都係教咗日常生活多接解o既字先, 大個d先再教<<三字經>>, <<弟子規>>呢d喇...  

    回覆刪除
  2. Anna又肯睇<<弟子規>>窝,仲同D公仔say Hi,一边摇摆身体添,好似都ENJOY架.....
    [版主回覆07/19/2009 09:57:00]都係anna有書卷氣d~~ ... 不過會唔會<弟子規>好睇d呢? 因為連好活躍o既yoyo都睇到呆呆哋, 仲問點解d公仔唔郁o既??

    回覆刪除