總網頁瀏覽量

2009年7月28日 星期二

書展 2009

讀書果陣從來冇諗過行書展, 一來怕迫, 二來跟本對睇書冇太大興趣~!


直到晢晢出世, 媽媽除咗愛上睇有關教育o既書外, 今年, 仲好想好想好想去人生第一次o既書展, 因為好想掃平價書畀晢晢~!


今朝返工o既車程中已經諗: "不如搵日請假去啦!", 點知收音機就啱啱講起今日係 LAST DAY! 仲係收5點!  嗱嗱聲打畀今日會喺灣仔見客o既爸爸, 問佢可唔可抽少少時間陪我行, 佢除咗不停咁拒絶我之外, 仲話我知佢本來有免費VIP飛, 不過諗住唔會去所以冇要到! 我問佢: "點解唔要?"  佢答我: "冇諗過你想去!" 我即話: "你實在太唔了解你老婆喇!"


返到公司, 成朝都坐立不安, 好驚自己唔去會好後悔! 不停打畀爸爸希望有一絲希望... 不過最後都係say NO!


正在人生交叉點 "一個人去 VS 唔去" 之制, 有兩位0712媽媽竟然話可以一齊去wor! 我就嗱嗱聲遞紙請半日假出發去了~~ 心情可謂極度興奮!


今日都唔算好多人, 不過因為5點就關門, 所以只能主力行3樓"兒童天地", 見識唔到"o靚模"魔力~!



開始時, 本想買一D識知o既書, 點知發現原來好多差不多o既書晢晢已經有, 揀完一輪, 就買咗呢幾本~!



其實有部份內容我覺得對19個月o既晢晢嚟講有少許深, 但我又覺得冇理由停留喺已經識o既知識上, 所以買咗~!


梅花係 plum blossom ... 我都係啱啱先知~!


 


另外為咗每晚講故事呢項親子活動, 我又買咗5本 <3分鐘床邊故事>...


大部份都係耳熟能詳o既故事, 好似<三隻小豬>, <拇指姑姑>, <小木偶>, <醜小鴨>等等... 5本書有25個故事~! 抵!!


媽媽要開始煲書, 等講果陣講得流暢D先得~!


 


買咗中文就到英文喇~! 我揀咗4本 'STEP INTO READING STEP 1 (ready to read)" 加1本 "LEVEL 1 (Kindergarten-Grade 1)"...


構圖簡單清楚, 內容顯淺易明~! 相信已能認讀一定數量生字o既晢晢好快就可以 read independently~!


是日仲買咗晢晢最愛o既 ABC磁貼, 配合早前喺IKEA買o既磁石黑板, 遲少少就可以玩拼字喇~!



以下唔係今日o既收獲, 但都同書展有關, 因為我係趁書展期間出版社有特價於網上訂購~! 都畀佢哋出下鏡先~!


<童韻認知小書>, 一套6本精美硬皮書 + 1隻CD先百鬆D蚊, 點可以唔買?


<漢語拼音小王國>, 我打算晢晢正式返學先開畀佢睇, 咁早買, 只因為貪平~!



嚟張大合照先~!


嘩! 咁多o既... 駛咗幾多錢我都唔敢計喇...


今日美中不足係買唔到我Target <幼兒生活圖解字典>套裝! 事原我哋一直都搞錯咗佢會喺1樓大眾擺賣, 去到先知原來喺3樓, 返轉頭時個sales哥哥話我知 "喺15分鐘前剛剛賣晒"... 天啊! $450 減到 $310!!! 買唔到真係 "dum"心!!! 我只好拎張leaflet留念...


今日實在太攰... 好手震... 失禮晒...



今日仲有另一Target "Oxford Reading Tree stage 1+", 不過最後都冇買到, 因為一來同'STEP INTO READING"近似, 二來我記得某拍賣網更平, 買唔到都唔可惜, 所以~~ 慳返!


今日行咗好多路, 超攰! 但為咗晢晢值得o既~! 希望晢晢鍾意啦~!  


 


3 則留言:

  1. 收获丰富窝...
    乜 <幼兒生活圖解字典>一套原价450蚊咁贵既咩?我仲以为本书百几,枝笔百几添....我有大众九折卡架,如果要借用,或者我帮你买都得架.屋企附近有大众书局....
    [版主回覆07/30/2009 00:14:00]我之前明明check過 書 + 筆 + cd rom 加埋 4百幾架...  我問下大伯有冇九折卡先, 冇的話可能要麻煩你喇~!

    回覆刪除
  2. 收穫豐富WOR!哲哲就最開心!~~~
    我都鍾意買書俾曉詠睇,因為佢鍾意睇書多過玩具。
    [版主回覆07/30/2009 00:14:00]晢晢又係好鍾意睇書, 多多都唔厭~!

    回覆刪除
  3. 你好!最近想買一套GC的漢語拼音小王國給我的BB,正在搵評語呢!看見你也有買給你的小朋友,想請問你覺得呢套教材好唔好用?
    [版主回覆01/31/2013 23:16:46]講開其實我都好少開呢套教才比仔女睇,只係間中工人會開比佢哋睇,所以都唔太肯定佢好唔好用,但剛剛測試下陶陶,佢望住本書都勉強讀到啲兒歌,但肯定佢係唔明白意思,似念口王多啲…

    回覆刪除