總網頁瀏覽量

2009年7月17日 星期五

晢晢有趣語錄 – 19個月

每朝起身時: 抱抱 please… 媽媽... 開奶奶呀… 等待... 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 (晢晢畀10秒時間我開奶咋~! )


見到我哋飲果汁時: orange juice, , 謝謝… (我都冇問佢要唔要)


想打開某物件時: open please~! (好有禮貌啊~!  )


見到美食時: (指住) mum mum 我食呀… / 餅餅我食呀


美食在口中時: (點頭) yummy~!


見到搖控制時: (拎住指向電視) 睇電視呀


見到DVD: (揀碟中) 呢隻呀呢隻呀


見到我哋T-shirt上有英文字時: (指住) ABC


入錢箱時: 入錢錢呀, 1~! (但未必真係1蚊wor...


數腳指時: one-two-three-four-five, five toes (但明明ten toes架…)


跌咗嘢時: ops… (睇迪迪尼學返嚟~!)


聽到人叫佢中文名時: (舉手) ~!


想瞓時: 瞓呀, 僕僕 (然後僕上枕頭)


開飯時: woo... world family 呀… (示意要我哋開world family佢送飯, 唔開唔食! 曳曳!)


催我哋出門口時: (企喺門口) 開門呀!


我哋咋死唔so佢時: (扯我哋件衫) eaa….. 起身呀!!!


 



暫時記到咁多...


 


2 則留言: