總網頁瀏覽量

2009年7月15日 星期三

又係7點瞓 --- 點算!?

今日miss咗班車, 7點半先返到大西北, 已經喺車上打畀婆婆, 希望晢晢未瞓, 可惜... 晢晢喺7點正已經變咗隻豬...


既然係咁, 唯有直接返屋企, 先沖個涼, 叫工人姐姐8點先送晢晢返嚟...


因為日頭唔係我揍, 我跟本控制唔到晢晢作息~! 婆婆一句: "佢要瞓都冇計!?" 我又可以點!? (事實婆婆又講得冇錯...)


別無他法, 唯有祈禱, 神o既心意我控制唔到, 但神應允我可以求嘛~! 我就由今日開始祈禱, 每日都求, 求天父可以每晚都畀我陪到晢晢, 起碼玩吓, 笑吓, 講個故仔先瞓丫... 再唔係就畀我每朝都有足夠精神, 每朝6點起身就同晢晢玩~! 橫掂而家每朝都係6點半就起身同佢玩, 不過唔夠瞓之嘛...


當然, 方案A就最perfect啦~!  


願神應允祈禱~! 阿門~!


 


 


2 則留言:

  1. "佢要瞓都冇計!?"
    中晒POINT!不過可唔可以試下同你媽媽傾下,讓晢晢係4-5點或5-6點先睡一會?(哄他睡又好,點都好,諗下辦法),一小時唔得,瞓半小時啦!點都好,咁夜晚父母也可以跟晢晢有親子時間!
    [版主回覆07/16/2009 21:50:00]婆婆話氹唔到wor, 就算氹到, 半個鐘至max1個鐘都會醒, 婆婆形容"準過鬧鐘"... 不過今晚神有聽我祈禱, 我同晢晢玩到9點正先瞓, 順利完成所有睡前活動~! 哈利路亞~!

    回覆刪除
  2. 好呀!感謝主!
    曉詠都係架!有時瞓覺真係半個鐘至45分鐘,好準時咁就醒架啦!
    加油!

    回覆刪除