總網頁瀏覽量

2009年7月29日 星期三

心中富有

有一位"朋友", 每次見面時都我都好想拎個心出嚟同佢傾下計, 講下揍仔又好, 講下近況又好... 但每次佢都係滔滔不絕的 晒命. 晒命. 晒命! 令人好唔舒服...


剛過去weekend有機會一齊食lunch, 本想閒話家常... 嘢食好唔好味? 佢個寶貝仔乖唔乖? ... 點知"朋友"又唔知咩事插到位分享佢準備放盤層樓升值百萬, 又講我知佢同事會畀套World Family佢但 "我唔要之嘛"... 真係唔知佢想我答佢咩呢!?


我反應由以前唔想得罪人只講"係係係", 到而家... 拎咩面扮聽唔到, 一句都唔應... 唔係要畀面色人睇, 而係我想尊重返我自己o既感受! 唔想答! 就唔答! 可必迫自己講反話!?


富有與否, 係唔係需要用把口話畀人知? 況且, 你有能力花好多錢都好, 都要用駛得有價值先係花得其所! 


我會好羨慕人哋可以一家大細去旅行! 聽見人哋分享旅程愉快經歷時, 我會真心替佢哋高興~! 恨到流晒口水~! 羨慕---唔係因為人哋有錢去旅行, 而係真係感受到別人快樂! 呢個就係個"價值"!


但如果好似"朋友"咁, 只會不斷數我知佢食咗幾多餐貴嘢, 每碟幾錢... 買咗幾多個名牌手袋, 每個幾錢 ... 滔滔不絶有佢講冇人講... 目的只為獲得一刻虛榮... SORRY! 我只會覺得你膚淺! 亦都唔覺得你有幾富有!


其實富有唔富有只在於你放個價值喺邊, 在我, 好簡單...


可以每日向神祈禱


可以同晢晢玩一個晚上


可以一家人食餐飯


可以每朝收到一個MORNING KISS


可以一家人去輕鬆下


可以聽到晢晢叫我一聲: 媽媽


可以親手織一件衫仔


可以造一些小手功


可以喺生日一家人一齊吹蠟燭


可以睇住晢晢喺愛裡面成長


總之...


一家人開開心心


我已經覺得好富有...


2 則留言:

  1. 通常要晒既人都系有D自卑,想人留意,都几可怜架,做到既话我都会邓吓人开心囖....如你所讲,心里面富有既人系会知足常乐,无烦恼...
    [版主回覆07/30/2009 00:20:00]邓吓人开心>>>> 以前都會o既, 但愈回應對方就愈一輪咀唔停口咁講, 令人好頭痛...  

    回覆刪除
  2. 絕對同意呀!
    我又識D人係咁扮窮,不停講話自己好窮呀!轉個頭又買新電話、新手袋,仲要係最新款個種。跟住又話自己成日去食日本菜.....我好討厭這類人,和你那位朋友那類人,我會避之則吉,唔會點搵佢地,費事自己唔開心!咪當識少個朋友!
    [版主回覆07/30/2009 21:46:00]你識果個都幾極品! 用又最好食又最好都話自己好窮, 咁我咪乞兒都不如!?
    我唔會刻意搵佢, 又唔會刻意避佢, 見面時佢肯同我閒話家常我都會應吓佢, 但一嚟料就封口掉頭走!

    回覆刪除