總網頁瀏覽量

2009年7月16日 星期四

"感恩路上"開幕 之 晢晢覺覺豬感恩事件

一路都好想開個"分類"好好記得所有值得感恩o既事, 但好奇怪, 心裡竟然感到有壓力, 如果成日都冇嘢寫咪弊? 不過今日下晝同教會一位姊妹傾開計, 佢鼓勵我寫其中一件, 就係有咗晢晢呢個見證, 不過, 實在太長編喇, 需要d時間預備, 今日先記低晢晢覺覺豬感恩事件先啦~!


話說尋日向神祈禱, 希望晢晢唔好咁日日都咁早訓, 畀少少親子時間我... 唔9點, 都8點半丫...


今日, 我依然放工趕頭趕命返屋企, 6點45分喺車上打畀婆婆, 當時佢話晢晢開始呆, 心裡已經好焦急, 6點55分落車, 我半跑去婆婆屋企, 入到屋我就見到好精靈o既晢晢! 我嗱嗱聲食完婆婆牌飯盒就同佢玩波波, 講故仔~ 好開心~!


8點多dd返到自己屋企, 晢晢已經開始捽眼, 但我竟然無懼晢晢扭眼瞓發脾四危機, 要晢晢試用開口杯飲奶! 晢晢開頭有d抗拒叫"唔愛', 但我話: 試吓先啦~! 晢晢就好乖咁一口一口咁飲! 呢個精神狀態有呢個表現我實在要形容為"超級乖"~!


晢晢用杯飲160ml奶, 飲剩杯中一啖, 圍咀是乾的~!



刷完牙, 我哋再玩吓穿珠仔, 睇吓生字同書, 再講個聖經故仔... 就8點55分, 我唱完"瞓覺歌"就放晢晢入BB床... 晢晢好乖咁瞓喺床上望住我, 我就同晢晢一齊祈禱, 其中一句我話: 神呀, 求你畀晢晢今晚瞓得好甜o既... 就剛剛9點, 晢晢就真係好甜咁瞓著咗~!


今晚... 真係好窩心~!  神o既恩典真係超乎我所想所求, 感謝神o既體貼~! 我會繼續努力為晢晢睡眠祈禱架啦!


感謝主~! 哈利路亞~!


1 則留言:

  1. 感謝主!
    [版主回覆07/17/2009 21:24:00]係呀, 感謝主~! 今晚晢晢都係9點正瞓, 完全冇扭計~!  放上BB床祈完禱就瞓著~!

    回覆刪除