總網頁瀏覽量

2009年7月22日 星期三

辛勞的weekend

剛過去o既weekend真係辛苦到暈, 只因爸爸星期六下晝同我哋去完公園玩就去咗返工, 一去就到凌晨2點... 打返嚟話: "打9號風球, 返唔到, 第二日都要做埋d嘢先返得!"... 結果爸爸要去到星期日半夜3點先返到屋企...  


喺毫無心理準備下連續兩日獨力照顧晢晢真係lei 咁hea, 餸又未買, 家務又一大堆, 而且而家o既晢晢又愛爬高爬低...  但都要頂硬上...


星期日朝早, 晢晢5點就醒咗(緊係, 前一晚未夠5pm就瞓咗), 我就一路忙忙忙忙.... 忙到晢晢9點瞓覺為止... 又要陪佢玩, 又要邊看住佢邊買餸煮飯, 餵飯, 沖涼, 洗嘢... 真係人癲!


辛苦咗成個星期日, 都未完, 星期一又拎咗假帶埋晢晢去賀爸爸個朋友新舖開張! 由朝去到晚! 要看住隻冇時停o既馬騮仔, 真係...


"放假辛苦過返工"!! 


在此我要向全職媽媽致敬!!


不過...呢個星期六日一話雖辛苦, 但就好感恩, 因為晢晢喺非常時期(爸爸不在家)非常合作~! 好抵鍚! 例如...


 星期六一早就瞓, 令我有足夠休息~!


 星期日雖然得我一個人揍, 但晢晢一向唔太合作o既食飯時間突然變得好乖, 冇吐飯, 冇say no, 大口大口咁一啖接一啖, 仲抵死到點頭講: yummy~~~ 氹到我飛起~!


 玩o既時間都好聽話, 叫佢做乜就做乜, 冇say no, 仲好叻咁識得叫 "all豬豬"~! 片片全日冇濕過~! 叻仔~!


 再次用開口杯飲奶都冇say no~!


瞓覺時間又好乖, 9點正放眼光光o既晢晢入BB床都冇扭計, 講咗句: "藹瞓呀" 一分鐘內就自行變豬~!


 星期一出街都好合作, 雖然玩咗全日好攰, 但都冇扭計, 食飯仍然大啖大啖咁食~! 返到屋企, 放上BB床時10點, 又係講咗句 "藹瞓呀"就瞓咗~!


仲有好多... 不能盡錄...


感謝天父o既體貼


 喺我最無助時


 叫晢晢好合作


令我減輕不少壓力


 而且讓我順利過渡之餘


又有一個好愉快o既親子時間


呢d全屬天父o既恩典~! A-MEN~!


 


 


沒有留言:

張貼留言