總網頁瀏覽量

2009年7月27日 星期一

武林英雄大會 2009

剛過去o既星期六, 我哋一家3 口去咗一個武林大會 ~~ 其實呢個係一個一年一度o既武術比賽盛會, 因為爸爸o既朋友有兩位徒弟仔出賽, 爸爸就帶埋我同晢晢一齊去捧場~!


一入到會場~! ! 真係各路英雄雲集! 南拳, 北腿, 太極, , , , , , 真係咩都有!



晢晢唔執輸, 拉下筋先!


 



晢晢: [師父! 我準備好, 可以出場喇!]


師父: [晢晢, 過多兩年先到你啦!]


 


今次派出果兩位徒弟仔都不負眾望, 表現強勁! 兩位都喺個人賽分別都獲得金牌! 一位更加係全場總冠軍另一位都唔弱, 獲得全場銅牌! 佢哋三師徒得戚到飛起~~~


 




睇下幾得戚到佢哋個樣~~ 不過佢哋真係耍得好好o既~! 


是日晢晢都學到一招半式! 見到人哋耍功夫又學人哋耍! 出拳時仲識一聲~! 超搞笑~~~



晢晢: ["喳"! 問你怕未!?]


 



睇下晢晢除咗衫, 露出鋼條般o既身段~! 型仔到呢~!


 



是日仲有兩件小插曲...


比賽中段時有醒獅表演, 我開頭仲擔心晢晢會驚, 所以推佢遠處迴避, 點知一起D “冬冬查查晢晢就好興奮彈起身unun, 仲指住舞獅方向話要 去果度”, 我問咗幾次佢都話要去我就抱咗佢去睇, 晢晢一見到d舞獅就好興奮咁指住叫 “dog dog ~!”, 我即時笑C! 我話佢知: “唔係 dog dog, lion dance”, 晢晢又跟我講 “lion dance”, 不過睇得興起又話果隻係dog dog, 激死!


 


另一件係晢晢o既傻瓜事~! 在場有一對twin BB勁得意, 一向鍾意BB既晢晢見到佢哋非常肉緊, 好想攬實人哋但又唔敢(可能怕整親BB), 結果佢就雙手喺保持1cm距離下作勢攬實BB, 然後拱個頭埋去係咁叫: baby baby (d聲氣勁似小新), 超可愛~!


 



晢晢變身小新: [baby噢baby, 畀我攬下你得唔得啫~!]


 



晢晢: [媽媽, 下次拎金牌會唔會係我呢?]


媽媽: [仔~ 今晚早D瞓咪到你lor~!]


 



 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言